top of page

Čokoládový cheesecake


Když už jsem si ty cheesecakes tak oblíbila, nesmí chybět na mém blogu čokoládový. Čokoládu miluji ve všech podobách, takže tohle spojení je pro mě výtečná kombinace. No a navíc po něm byla i poptávka, že mám dát recept. Nebyla to ale zrovna sranda, protože jsem udělal jen jen tak a byl dokonalý, ovšem problém pak nastal, že jsem si nepamatovala v jakém poměru a jaké přesně suroviny jsem do něj dala. Musela jsem tedy trochu zkoušet a finální verzi máte zde.

Suroviny:

200 g máslových sušenek

25 g kakaa

40 g másla

250 g ricotty

170 g tučného vaničkového tvarohu

50 g bílého jogurtu

100 g cukru

25 g kakaa

špetka soli

250 ml vysokoprocentní smetany

100 g hořké kvalitní čokolády

2 vejce

Postup:

1) Smetanu s čokoládou lehce zahřejeme, aby se čokoláda rozpustila.

2) Všechny suroviny si vytáhneme a necháme oteplat! Musí mít pokojovou teplotu!!!!!!!

3) Rozmixujeme sušenky, kakao a máslo.

4) Formu z pevným dnem vyložíme pečícím papírem. Stačí vystřihnout kolečko na spodek formy.

5) Upěchujeme na dno rozmixované sušenky.

6) Předehřejeme troubu na 160 °C na horkovzduch s párou nebo dáme naspod trouby misku s vodou.

7) Vše dáme do mísy a metličkou důkladně rozmícháme, ale nešleháme.

8) Pečeme v předehřáté troubě 35 minut, troubu neotvíráme!!!!!!!

9) Po upečení necháme ještě půl hodiny chladnout v zavřené troubě a další čtvrt hodinu v otevřené.

10) Poté vytáhneme, necháme úplně dochladnout a dáme na několik hodiny do lednice.

11) Skvěle chutná vychlazený, zdobený šlehačkou a jahodami.

bottom of page